Bizim Ev'in Güncesi

Necmi Mürsel Metin

Daisypath Happy Birthday tickers

Hatice Nur Metin

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

6 Ocak 2010 Çarşamba

Ani İst Kaçamağı

Yumurcakların anneleri yeni bir macera peşinde koşuyor.
Bilmem bu haliyle nesine güveniyor :o))
Salı akşamı Necmi Mürsel'i okul servisinden aldığımız gibi hemen otobüse attık.
Böylesi hızlı gün ve akşam yolculuğu yumurcakların keyfine keyf kattı...
Baranişko odasının sınır kapılarından geçen mikropcukları yakalamış :oD
Bu ani gezi gününün en güzel yanı Ömercik'i doya doya sevmekti. Bazen abisinden bize kalmasa da :o)) bulduğumuz her an onu sevmeye çalıştık.
Hatice Nur'un da anneliği depreşmiş durumda :o)) hi hi...
Esma teyze ve arkadaşı (necmi mürsel'den başkası değil) kafa kafaya verip playland'e gitmeye karar vermişler. Benim de kitapçılarda işim olduğu için onları başbaşa bırakmıştım. bir saat ne aradılar ne sordular. merak edip ben çıktım playland'e. Kafadarlar beni hiiiç şaşırtmadı. Necmi Mürsel ter içinde hala o oyuncaktan o oyuncağa biniyordu. Ee insanın arkasında kapı gibi teyzesi olmalı canıııım, 25 jetonu başka kim akledebilir kiii :oO! :o)))
Şimdi tam zamanı!
Neyin zamanı?
NAMAZ KILMA ZAMANIııııı :o))
Yumurcaklar ve dedeleri :o))

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails