Bizim Ev'in Güncesi

Necmi Mürsel Metin

Daisypath Happy Birthday tickers

Hatice Nur Metin

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

8 Ocak 2010 Cuma

Kasım Aralık ayı...

Hastalıktan alırsın payı...
Yumurcaklar sınıfı nerdeyse bir aydır tek tük okul günü görmekte. Buna salgın öksürüğün neden olması kadar, yumurcakların savunmasız bünyelerinin de katkısını anmazsak ayıp olur. Her çeşit yemeği seçen, zorlayınca kusan, ağlayınca susmayan yapıdaki bi bünye nasıl hastalıklardan korunabilir ve kurtulabilir ki, anlatıyorum anlatıyorum, AN-LA-MI-YOR-LAaaR!!!
Okul günlerini BİZİMEV GÜNLERİNE çevirmiş durumdayız :o))
Benim bildiğim bu mevsim börtü böcek uykudadır.
Bunlar hangi famila'danmış, garip doğrusu :o?
Bugünlerin uğuru diyeceğim bi şeyler oluyor.
Akşam iki dakka açtığım pencereden uğur böceği, sabah astığım çamaşıra kelebek konuyo, hayr mıdır şer midir??? BİLEMEDİM
:o)) se dee pek bi keyiflendim...
Uğur böceğinin kesin uykusu kaçmış, sürekli seyir halinde, bi net foto alamadım :o((

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails