:o)

Bizim Ev'in Güncesi

Necmi Mürsel Metin

Daisypath Happy Birthday tickers

Hatice Nur Metin

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

29 Aralık 2009 Salı

veee AŞUREEE

Haftasonu ananeler ve Hacer teyzeler BİZİMEV'deydi. Önce BİZİMEV'de kahvaltı yaptılar daha sonra Malkara'ya Hacı Görmesine gittiler :o)
Küçük dayılar ve yumurcaklar BİZİMEV'de kaldılar. Eğlenceli yüksek sesli bir gün geçirdik. Arada vakit bulup mutfağa uğradığımda tam bi aşure yaptım, tam bir çünkü evde ne varsa içine attım :oD
Akşam Malkara'dan gelen dedelere süpriz oldu...
Şu çokokrem reklamına sinirr oluyorum, tez yayından kaldırılmalı!
Yumurcakları çikolatanın başından alamıyorum, bi de kendileri sürmek istemezler miii :oO!!

Hatice resimlerdeki bebeği tanımaya çalıyo, hatta tanıyamıyo hatta hatta çıkaramıyo, bebeeeeek diyerek sevip duruyo :oD

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails