Bizim Ev'in Güncesi

Necmi Mürsel Metin

Daisypath Happy Birthday tickers

Hatice Nur Metin

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

18 Kasım 2009 Çarşamba

Pazar ve sonrası...

Ne güzel bir gündü aslında, taki işlerden çok kendimin bittiğini fark edene kadar :o((

Pazar günü özel bir üniv'de hazırlanan yemek kermesine mamalar hazırlamaya çalıştım. Tatlı olarak frambuazlı tart, tuzlu olarak patatesli rulo börek yapmıştım. Tabi bu etkinliğin pazara denk gelmesi diğer işlerimi erteleyebilirim lüksünü getirmedi malesef! Sorun değil diye düşünmüştüm o an, ne vardı sanki, daha erken kalkıp hepsini bi sıraya koyabilirdim. yani?!

Sabah dörtten akşam beşe kadar yemek yeme ve yedirme, namaz arası dışında full mutfakta! Bir yandan çocukların istekleri menüleri bi yandan cemil babamızın yemek siparişleri vs.Kahvaltımıza kalan ekmeklerden pizza yaptım. Ailemin ve dostlarımın sık sık tattıkları bi pizza bu, yoğurtlu domatesli biber çesitleriyle, zeytin yumurta maydanoz ve salamlı hem besleyici hem de lezzetli pizzamız...

Öğle yoğurtlu tavuk corbası, akşam karnıyarık ve pilav...
gel de yemeğe ayırdığın zamana acıma!
koca gün ye bunu pisir bunu...
Sonrası?
sonrası malum işte.
nane limon kabuğu,
bir tutam zencefil
ha ha hapşuuuu!!!

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails